Spot On על תעשיית המידע, תובנות, חוויה ואנליטיקה

author image, תמונת הכותב
בועז לוי

מגפת הקורונה מטלטלת את הכלכלה העולמית עד ליסודותיה, ותעשיית מחקרי השוק והאנליטיקה אינה יוצאת דופן. בעוד שתעשייה זו של 2.2 מיליארד דולר בארה"ב ספגה מכה במשבר, לא הכל אבוד. חברות המציעות שירותים שמותאמים לריחוק חברתי ועבודה מהבית, ואלו המסוגלים לתת ללקוחות שלהם דברים חדשים, רואים תחילה של תקווה לעתיד. המפתח להצלחה הוא הבנת ההתנהגות החדשה של הצרכנים, עמדות ודרישות שלא היו קודם לכן, ושימוש באוטומציה כדי להפחית את ההשפעה של המשבר על הרווחיות. 

מגזין Spot On על תעשיית המידע, תובנות, חוויה ואנליטיקה, מובא לנו על ידי קן סוננקלר, מומחה התעשייה מטעם Oaklins ומתאר איך ניתן לצמוח גם בזמן מיתון ולצאת מנצח בצד השני:

מצה העולם החדש שנקלענו אליו, הוליד צרכנים חדשים: מי שיצליח יהיו המשווקים שיפענחו בהצלחה התנהגויות, דרישות וגישות חדשות 
————————————-
אילו צעדים יש לנקוט כדי לצלוח את המשבר?
————————————-

מידע על השוק: מכפילים והערכות שווי עבור החברות בתעשייה.

לקריאת המגזין לחצו כאן